Tuesday, November 01, 2005

Vandaege 's Plat.
Mien va ef mien gester 'n artikel estuurd woar uut bliek da plat 76 persent rapper sol wean as Hooghaarlemmerdieks. Dus vandaege alleenig op Plat! Maer 'k ebbe nog völle te leer'n (in kort wean) as dèze veurbeeld'n bewiez'n:

Ik wil u uitnodigen voor een gesprek onder vier ogen ...........gao'j met noar buut'n?
Hetgeen u zojuist meedeelde, was mij niet geheel duidelijk..............Hè?
Uw lijn van redeneren lijkt mij van logica gespeend .........gao toch hen!
Ligt dat in de lijn van verwachting? ........................zol dat?

De zunne schient iier in Londen en ik wachte op de kaffee-iene um mien blood te berei-jk'n. Tis alderbarst'ns weineg te melden van iiere wieders. Gester e'k ok noa de Ambassade bie 'aid (hyde) park ewes um mien passepoort te verleng'n, maer zie kont mien alleeneg 's maarns vroog elp'n, dus mot ik nog een keere terug en ok e'k nog een 'footoo' (twents) neudig. Dus da letste doo-w vandaege maer en maarn giet't vroog terug noa d' ambassade. Die ambtenaar'n warkt aleenig tussen 9 en 12; ik gie-j loater ok bie d'Ambassade wark'n!

Ik 'eb n bettien an't opruum'n wes, dus mien kaemer lik noe 'n bettien minder volle en noadien 'ek nog wa wieter underzooek edoane noa wat asse'k dèze zommer gie-j' doon; woar asse'k mien tiesis, zoas zie da iier nuumt, over gieje skriev'n. Iene van mien idee'n ef wa' me dit artikel van dooen; maer 'k bin gaar nie zèker da'k doar wa me wil goan dooen: wille'k we in Nèdderlaand goan warken? En ok nog in Holland? 'T blif muuilek .. ik perbere dus 'n bettien n gooed underzooek ideegien te verzin'n, waor ik ie-je nie wieters mè gieje verveel'n noe.

Nah, dèze mallegeid ef noe wè lang genog eduurt: Gooed goan en völle wölle iederiene!
(die letste uutspraek (völle wölle) mut iemand mien nog es uutleggen, wat as da noe eg betèknen..)


BTW:
The site I linked to Saturday is now un-borked
and should work properly again.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home